hittade ett test jag bara måste testa!

1.Hur bor du: villa och lägenhet
2.Brukar du komma i tid: det beror på...
3.Hur lång är du: 165(typ)
4.Kan du laga mat: Yep
5.Vad jobbar du med/pluggar du: Mellanstadie elev
6.Vad har du på dig just nu: Jeans och t-shirt(som vanligt)
7.Har du någon fobi: Klaustrofobi(stavas det så?)
8.Hade du en bra kväll igår: nej, inte särskilt!
9.Vilket är ditt senaste inköp: hästmagazinet tror jag!
10.Din favoritdryck på morgonen: oboy av 80% "pulver"
11.Var fick du dina senaste pengar ifrån: Födelsedag,antar jag...
12.Har du sovit i din egen säng inatt: Men, ja!(vad trodde du?)
13.Vad hade du sönder senast: knäet!(gled runt på golvet som en jävla pingvin)
14.Vem snackade du med senast: nån jävel i telefon!
15.Varm favoritdricka: Te, typ
16.Favoritdricka när du är riktigt törstig: Ett stort glas cola
17.När gjorde du senast något riktigt dumt: Igår (se fråga 13)
18.Saknar du någon just nu: o ja!
19Vad ska man göra för att få dig irriterad: vad som helst
Någon jag stör mig på: Osama bin Laden, Michael Jackson, Tobbe Larsson och du!
Intressen: Hästar!
Senaste person du kramade: Mamma(HAHA)
Senaste person du ringde: Mammi!
Senaste person som ringde dig: Mors!
Vad drack du senast: Cola!
Längtar du till din nästa födelsedag: Nej(borde jag det eller?)
Är du sugen på något nu: godis!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: få se nu...  typ 0 tror jag!
Använder du hudkräm: Yes!
Micro-pop eller poppa själv: Jag stoppar kasrtullen i micron(finns det nåt annat sätt??
Brukar du baka: NEJ!
Röstade du i det senaste valet: Bästa frågan ever....
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Det är rätt så bra!
Vilken låt lyssnade du senast på: Inne på klubben - Alexis Weak(den suger)
Har någon annan sovit i din säng inatt: HAHA, Nej!
Vad tycker du är äckligt: Fjortisar
Har du pengar på mobilen: va fan ska du veta det för, ska du råna mig eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0